Transpirația din timpul nopții este o realitate des întâlnită, un simptom comun atât pentru femei, dar apare și la bărbați și copii.

E important de știut că în perioada de monopauză 75% dintre femei sunt afectate de bufeuri și transpirație în timpul nopții.

Credeți sau nu, mii de femei din întreaga lume aleg lâna pentru ameliorarea transpirației provocată de bufeurile din timpul menopauzei.

În urma mai multor programe de cercetare efectuate la Universitatea din Leeds Marea Britanie, s-a demonstrat un mod de a gestiona natural transpirația cauzată de menopauză și transpirația nocturnă. Răspunsul este LÂNA.

Faptul că lâna este o fibră exclusiv izolantă este o preconcepție des întâlnită. In realitate, LÂNA ESTE RĂCOROASĂ CÂND ESTE CALD ȘI CĂLDUROASĂ CÂND ESTE FRIG. Odată ce descoperi știința din spatele acestei fibre miraculoase, e ușor să înțelegi de ce. Lâna este foarte eficientă în a regla temperatura și are o mare putere de absorbție. Lâna poate absorbi mai multă umezeală (33%) decât alte fibre naturale, cum ar fi bumbacul (10%) sau puful (5%).

CUM POATE O PILOTĂ CONFORT MERINO SĂ AMELIOREZE TRANSPIRAȚIA NOCTURNĂ CAUZATĂ DE MENOPAUZĂ ?

Studiile confirmă capacitatea lânii de a oferi un confort superior în spațiile destinate somnului, în special datorită proprietăților sale termoreglatoare.

Fiind combinația perfectă de performanță, durabilitate și delicatețe, lâna merinos este alegerea ideală în ceea ce privește lenjeria și produsele pentru pat.

Fibrele de lână ajută corpul să iși păstreze temperatura optimă pentru maximum de confort. Prin comparație, fibrele sintetice, și chiar și cele de bumbac, nu sunt la fel de permeabile ca lâna și captează căldura. Lâna izolează atunci când este frig, dar absoarbe și neutralizează mirosurile și căldura atunci când este cald, păstrând corpul într-o zonă ideală de confort. Absorbind transpirația, produsele pentru pat din lână merinos te ajută să rămâi uscat  - prevenind senzația de ud care iți întrerupe somnul. Astfel, poți să dormi confortabil și să te trezești dimineața simțindu-te revigorat .

TRANSPIRATIE NOCTURNA

CUM SĂ EVIȚI TRANSPIRAȚIILE NOCTURNE:

  • Poartă pijamale lejere, din țesături naturale, care permit pielii să respire
  • Folosește o pilotă Confort Merino – lâna este un mediu hipoalergenic, are proprietăți termoreglabile, ține umezeala departe de corp și nu reţine mirosurile neplăcute. Acumularea de bacterii în urma transpiraiei este cea care generează un miros neplăcut. Lâna merinos crează o barieră naturală în faţa bacteriilor și nu reține mirosurile neplăcute.
  • Combină pilota de lână cu așternuturi din țesătură naturală  - înfață pilota de lână în cearșaf  din bumbac 100% natural pentru a permite lânii să respire și ”să-și facă treaba”.
  • Evită saltelele din spuma memory foam – spuma cu memorie folosește caldura corporală pentru a lua forma corpului. Această căldură este apoi reflectată către tine, cauzând supraîncălzirea și transpirația excesivă.
  • Pastrează camera la o temperatură corectă – Intervalul 20-23 grade este ideal pentru confort și sănătate. Aerisește camera zilnic și ține umiditatea încăperii sub control (ideal 35-45%)